Google vysvětluje důvod, proč ti, kteří kopírují či půjčují si obsah, mohou předehnat v hodnocení originální vydavatele

Minulý týden jsme hlásili, že GOogle aktualizoval své algoritmy, aby dával přednost v hodnocení původnímu a originálnímu zpravodajství v GOogle Vyhledávání. Takže když John Shehata, viceprezident sekce Audience Growth ve společnosti Condé Nast, velké vydavatelské společnosti, zveřejnil na svém Twitteru příspěvek, ve kterém uvádí, že Yahoo má lepší hodnocení než původní zdroj článku, GOogle si toho všiml.
 
Stížnost.
 
Shehata zveřejnil na svém Twitteru následující text: „Nedávno jsem spatřil spoustu případů, kdy Google TOP Příběhy hodnotily vypůjčený či cizí obsah z Yahoo výše nebo namísto původního a originálního obsahu. Tohle je obzvláště alarmující pro vydavatele. Yahoo nemá žádné kanonikály zpátky na originální obsah, byť tedy někdy odkazují zpátky.“
 
John Shehata (Twitter přepis) = „„Nedávno jsem spatřil spoustu případů, kdy Google TOP Příběhy hodnotily vypůjčený či cizí obsah z Yahoo výše nebo namísto původního a originálního obsahu. Tohle je obzvláště alarmující pro vydavatele. Yahoo nemá žádné kanonikály zpátky na originální obsah, byť tedy někdy odkazují zpátky.“

This entry was posted in Nezařazené. Bookmark the permalink.