Google přidává přehratelné vysílání přímo do výsledků vyhledávání

Google oznámil, že nyní můžete přehrávat vysílání přímo ve výsledcích vyhledávání počítačové, ale i mobilní verze prohlížeče. Google uvedl: „Začátkem dneška, když budete vyhledávat informace o vysílání, které se zabývá tématem na Google, budeme vám ukazovat nejen přehratelné epizody ve výsledcích vyhledávání, ale také je budeme ukazovat spolu s webovými stránkami, novinkami, obrázky a ostatními videi.“
 
Jak to funguje?
 
Google uvedl, že bude nabízet epizody na základě Googlova chápání toho, o čem se vlastně ve vysílání lidé baví nebo jaké je téma daného vysílání. To znamená, že Google bude tak nějak indexovat slova, vyslovená ve vysílání a ukáže vám relevantní vysílání na základě těchto slov. Google také rozšíří tuhle funkci, takže nebudete muset přidávat termín „vysílání“ k tomu, aby se nějaké epizody vašeho oblíbeného vysílání objevily ve výsledcích vyhledávání.
 
Brzy již i na Google Asistentovi.
 
Google také sdělil, že tato funkce se také chystá být spuštěna pro Google Asistenta a to později tohoto roku. Také když se zeptáte Google Asistenta na vysílání ohledně nějakého tématu, sám pro vás navrhne další relevantní epizody.
 
Americká angličtina dnes.
 
Tato funkce nejprve bude spuštěna ve Spojených Státech pro požadavky zadávané v anglickém jazyce.
 
Rozšíření starých vysílání do vyhledávání.
 
Tato funkce také rozšiřuje to, jak Google ukazuje vysílání ve vyhledávání, předtím pouze za použití titulků a meta dat. Nyní bude Google ukazovat vysílání, která mají obsah v rámci aktuální epizody, ne jenom titulek nebo meta data souboru vysílání.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
Pokud se nezamýšlíte nad audiem a vysíláním ve vaší SEO strategii, možná byste chtěli začít. Google uvedl na jeho blogu v jednom z jeho příspěvků, že „součástí naší práce pomoci vysílajícím stanicím vybudovat si obecenstvo a pomoci utvářet jejich podnikání, budeme brzy přidávat schopnost pro vydavatele specifikovat, kde můžete jejich vysílání poslouchat, jako například jiné aplikace nebo webové stránky. To znamená, že budete schopni objevit vysílání, která mohou být exkluzivně dostupná pouze po přihlášení nebo po zaplacení poplatku.“ Google tak zcela jasně hledá způsoby, jak získat nějakou výhodu u těchto funkcí pro vaše marketingové snahy.